بچـــــــــــّه های آب 91 تـــــــــــربت جــــــــــــام
 
 
سه شنبه 24 / 10 / 1391برچسب:, :: 2:1 ::  نويسنده : محمّد حسین مروی

کاشمر؛ دومين شهر زيارتي استان با جاذبه هاي گردشگري

شهرستان کاشمر به عنوان يکي از شهرهاي تاريخي خراسان رضوي و دومين شهر زيارتي استان از جاذبه هاي زيارتي، تاريخي و طبيعي فراواني برخوردار است. همين امر باعث شده است هر سال ميزبان هزاران زائر و گردشگر از سراسر ايران اسلامي باشد. حضور گردشگران و به ويژه گردشگران مذهبي در اين شهرستان در ايام خاصي از سال همچون ايام نوروز به اوج خود مي رسد.در کاشمر مزار يازده امامزاده وجود دارد که در اين بين امامزاده سيدمرتضي(ع)، امامزاده سيدحمزه(ع) و نيز زيارتگاه شهيد مجاهد آيت ا... مدرس(ره) از شهرتي ملي برخوردار است .



ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 / 10 / 1391برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : محمّد حسین مروی

شهرستان زیبای سرایان

 

شهرستان سرایان در شمال غربی استان خراسان جنوبی واقع است. شهرستان سرایان از غرب به شهرستان فردوس، از شمال به بخش کاخک شهرستان گناباد، از شرق به بخش سده شهرستان قائنات، از جنوب و جنوب شرق به بخش خوسف شهرستان بیرجند و از جنوب غربی به بخش دیهوک شهرستان طبس محدود می‌شود.

 شهر سرایان، مرکز شهرستان سرایان، در ۵۸ درجه و ۳۱ دقیقه طول شرقی و ۳۳ درجه و۵۱ دقیقه عرض شمالی، در ۱۶۰ کیلومتری مرکز استان (شهر بیرجند) و در دشتی هموار در حاشیه کویر و در دامنه جنوب غربی رشته کوه زابری معروف به شتران قرار دارد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 / 10 / 1391برچسب:, :: 1:14 ::  نويسنده : محمّد حسین مروی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ من خوش خوش آمدید و آدرس ab91torbatjam2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 45498
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1